Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dissabte, 22 de març del 2014

SEGON GRUP DE PENSAMENTS PER REFLEXIONAR

  • Si fas un favor no cal recordar-ho, si te'l fan no ho oblidis.
  • El que no sap el que busca, no es conforma amb el que troba.
  • L'única cursa que es perd, és la que abandones. Així és la vida.
  • Si no oblides el passat, com et pots agafar al futur?
  • Desconfia d'un mentider. No menteixis al que confia amb tu.
  • Hi ha més FAM al món per manca d'amor, que per manca de pa.
  • No envelleixen les arrugues a la pell, sinó qui se li arruguen els somnis.
  • L'educació sola no canvia el món, cal canviar les persones que han de canviar el món.
  • La felicitat no és un destí, és l'actitud en que viatgem per la vida.
  • Educar la ment i oblidar educar el cor. No és educar.
  • Saps perquè el parabrises del cotxe és més grans que el retrovisor? Perquè el camí que tens davant és més important que el que deixes enrere.
  • Sóc l'alegria de qui m'estima, la tristesa de qui em te odi i la preocupació de qui em te enveja.
  • Parlem massa dels nostres problemes,  parlem més de les nostres alegries.
  • Hi ha tres coses a la vida que passen i no tornen: El temps, les paraules i les oportunitats.
  • Quan et despertes al matí és la part més bonica del dia, és quan Déu et diu: aixeca't et regalo una nova oportunitat de viure.
QUE SIGUIS FELIÇ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada