Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 18 de novembre del 2012

CONSELLS per als CAPS DE SETMANA

  • Aprofitem els dies de festa per canviar de ritme, amb més tranquil·litat i allunyem-nos de l'estrès diari.
  •  
  • Posem-nos un vestit diferent, visitem familiars amics, veïns, persones soles, malalts, portem-hi la joia dels nostre efecte.
  •  
  • Telefonem als que sabem que els agrada escoltar-nos.
  •  
  • Aprofitem per admirar la natura, escoltem música, llegim llibres, visitem llocs.
  •  
  • Participem en la vida dels nostre barri, poble, associació o parròquia.
  •  
  • Mirem les coses pel seu costat bo, oblidem la crítica.
  •  
  • No oblidem als qui amb la seva feina ens serveixen i ens permeten gaudir dels dies de descans que tenim nosaltres.
  •  
  • Gaudim aquests dies en família, durant la setmana anem molt atabalats, parlem, dialoguem, escoltem als fills.
  •  
  • No ens passem les festes ajaguts al sofà, mirant la tele, vídeo jocs...
  •  
  • L'ensupiment i la rutina, són mal consellers i portadors d'aburriment. Els canvis, ajuden a la convivència  familiar, els fills aprenen d'aquesta escola de pares.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada