Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dimarts, 19 de febrer del 2013

RESUM DE PENSAMENTS  (3)

  • Com em veig? malament quan em contemplo, molt bé quan em comparo.
  • Vota a l'home que promet menys, serà el que menys el decebrà.
  • És millor donar als fills un bon cabdal de consciència, que no pas d'or.
  • Avui ja no és ahir, demà encara no ha arribat.
  • Determina a poc a poc allò que has de decidir per sempre.
  • Moltes vegades ens penedim d'haver parlat, poques d'haver callat.
  • Qui només viu per a ell mateix, ha mort per als altres.
  • De l'abundància del cor parla la boca, si el cor vessa, parlen els ulls.
  • Les males intencions són com armes amagades.
  • Si no pots avançar un metre, avança un centímetre, però no t'aturis.
  • Cal desconfiar de l'impuls, perquè l'impuls no medita ni raona.
  • Si algú et demana aigua, és millor que li ensenyis el camí de la font.
  • El temps és un gran mestre, el que té de dolent és que va matant els deixebles.
  • El marketing et ven tot el que no et fa falta, per fer-te sentir el que no ets.
  • Les persones no fracassen, passa que es donen per vençudes massa aviat
  • L'avorriment entra per la porta de la ganduleria o la monotonia.
  • És la vida que fa preguntes, no les paraules.
  • Vigila que el beure molt, en general no deixa veure bé les coses.
  • És bo ser important, però és més important ser bo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada