Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dilluns, 25 de febrer del 2013

RESUM DE PENSAMENTS  (4)
  • Ningú és realment digne d'enveja       -      La ignorància és molt atrevida
  • L'avui és el deixeble de l'ahir.            -      Haig de fer, perquè puc fer
  • El caràcter és la meitat del destí        -     El pensament és la llavor de l'acció
  • El plaer arriba, però no es queda        -     Treu primer la biga del teu ull
  • Davant el dubte, millor abstenir-se     -     L'èxit ha fet fracassar molts homes
  • Qualsevol pena és gran per un cor petit    
  • Viure és arriscar-se, caure i aixecar-se
  • Pel camí del després s'arriba a la plaça del mai.
  • No convertim en sentències les nostres opinions.
  • M'ha fet més bé la mà a l'espatlla, que el plat a taula.
  • Fes el que puguis, amb el que tinguis i allà on siguis.
  • Eduquem als nens i no serà necessari castigar als homes.
  • Reclamem els nostres drets, però no oblidem els nostres deures.
  • La feina mal feta no té futur, la feina ben feta no té fronteres.
  • La necessitat obliga, el caprici exigeix, el desitg la urgència.
  • Coratge! Encare hi ets a temps, mai és tard, aquest ha de ser el lema.
  • La rapidesa és una virtut, però engendra el vici de la pressa.
  • Si cerques un amic sense defectes, et trobaràs sense amics.
  • La gent podrà dubtar de les teves paraules, però creurà en les teves accions.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada