Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 1 de novembre del 2015

FESTA DE TOTS SANTS  -  DIA DELS MORTS

Si cerqueu en l'etiqueta Família del dia d'avui del 2012 i del 2014, trobareu dos temes en relació aquesta diada, en una la tradicional castanyada i en l'altre les flors i els cementiris, tot segons la meva reflexió personal.
 
Avui exposo uns petits comentaris del món dels VIUS físicament, però de vegades MORTS en vida. Del poc que molta gent aprofita i gaudeix de la vida,  de la oportunitat que ens ha estat donada de viure, però que no li han sabut trobar el sentit.
 
Tots arribem a aquest món amb un dossier de treball, des del néixer al morir és una escola, els problemes són les lliçons. Només ens cal llegir i estudiar que hem vingut a fer, NO a vegetar, tots tenim uns DONS per a desenvolupar i al final en passarem un examen.
 
T'aconsello clicar en l'etiqueta COM SÓC allà hi trobaràs molts temes per a reflexionar.
 
Fa pocs dies aquest mes d'octubre n'he entrat un  DEPRIMIT-DESOCUPAT, també hi ha un paràgraf sobre la mort.  També en l'etiqueta VARIS hi pots trobar diferents apartats de PENSAMENTS, en especial un de frases relacionades amb la VIDA.
 
PENSA:     SÓC CAPAÇ D'INTERROGAR-ME A MI MATEIXA?    FES LA PROVA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada