Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 26 de febrer del 2017

PREGUNTES  QUE FAN A DÉU UN GRUP D'INFANTS


  • Si per carnaval em disfresso de dimoni, et sabrà greu?
  • La girafa li volies fer el coll tant llarg o va ser un accident?
  • Perquè abans feies tants miracles i ara no?
  • En lloc de fer descansar el diumenge, podies fer-ho els dies de cole.
  • El pare rector és amic teu o només sou companys de feina?
  • Tu saps les coses abans que les inventin?
  • Els pecats els marques en vermell com fa la meva mestra?
  • Quan fas vacances qui et substitueix?
  • Hem estudiat que Edison va inventar la llum, a catequesis ens diuen que ho vas fer tu, és que et va robar l'idea?
  • Perquè no fas gent que no es trenqui, a mi m'han hagut de donar tres punts.
  • Cain i Abel no s'haurien matat si haguessin tingut una habitació per a cada un.
  • T'estimo per tot el que em dones, però perquè ens deixes morir?
  • Tu com saps que ets Déu?
  • Si em veus diumenge a missa, t'ensenyaré les sabates noves.
  • És veritat que ets invisible o és un truc de màgia?
  • Jo sóc Italià i tu?
  • M'agrada molt com has fet la meva novia.
  • És difícil estimar a tothom, a casa som 4 i de vegades ens barallem.
  • Ens diuen que tu ets el mateix en totes les religions, no et confons mai?
MOLT DIVERTIDES, QUINA IMAGINACIÓ.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada