Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dimarts, 3 de setembre del 2013

RECULL DE PENSAMENTS (10)
  1. El secret de la felicitat no rau en fer sempre el que un vol, sinó en gaudir del que es fa.
  2. La paraula ens ha estat donada als homes per poder expressar els nostres pensaments.
  3. Si sempre estàs al servei dels teus capricis, et costarà molt d'estar al servei de les teves obligacions.
  4. La glòria més gran no rau en no haver caigut mai, sinó en aixecar-nos cada vegada que caiem.
  5. Tenim el plaer tan proper del dolor, que moltes vegades plorem d'alegria.
  6. Un pont és eina de servei, uneix dues riberes, crea lligams entre pobles, ciutats... siguem pont de servei.
  7. Sortosos els que viuen senzillament, els que no tenen deliris de grandesa i els que no perden el seny pels diners.
  8. Si estem atents a la vida, ella ens va portant a cada moment la resposta que necessitem.
  9. La veu humana mai podrà cobrir la mateixa distància que la petita i silenciosa veu de la consciència.
  10. El cor humà és més receptiu a l'amor que a l'odi.
  11. A vegades tot sembla impossible fins que es fa.
  12. El coratge no és l'absència de la por, sinó l'home valent que conquista aquesta por.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada