Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dissabte, 26 de gener del 2013

LA SARA JA TÉ EL SEU SEIENT PEL COTXE

En un tema de l'apartat SOLIDARITAT igual que aquest, parlo d'una nena la SARA amb molts problemes de salut. Per a ella s'ha fet una gran campanya de recollida de TAPS de plàstic a fi d'adaptar un seient giratori pel seu cotxe, fins fa poc la mare la podia entrar a pes de braços, ara s'ha fet gran, té 12 anys i la seva mobilitat és més difícil.
 
La Fina,  mare de la nena, ha fet grans esforços recollint taps i diaris a molts llocs de la comarca. Qui escriu aquest tema, una servidora la Maria, i en nom de Càritas de Vic he portat el control de totes les escoles de Vic-Gurb-La Guixa i els centres cívics de Vic i La Guixa amb un balanç molt satisfactori.
 
Per fi després d'un any i escaig la SARA ja té el seu seient, que no ha aconseguit sols amb els taps, ja que ha rebut també alguns donatius en diners, però és un bon moment per dir gràcies a tothom qui ha col·laborat, molt especialment a tots els nens i nenes de les escoles que veies com portaven les seves bosses de taps. Una activitat solidaria que no costa cap diner, només la voluntat d'anar-los arreplegant.
 
És per això que en acabar aquest mes de gener donem per tancada la recollida, qui vulgui seguir col·laborant hi ha molts llocs a cada poble i ciutat que en recullen per a d'altres necessitats, és quelcom que s'ha posat de moda i la gent en general és molt participativa.
 
MOLTES GRÀCIES A TOTS
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada