Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dissabte, 19 de gener del 2013

PARAULES ...  (que vàrem llegir en el bateig de la meva néta Berta)

Diu una antiga llegenda que un nen que estava al cel a punt de néixer li va dir a Déu:
  • Em diuen que m'envies demà a la terra, però, com viure allà sent tant petit i feble?
  • Entre molts àngels de la terra en vaig triar uns que t'esperen, li va respondre Déu, ells tindran cura de tu.
  • Però diga'm, aquí al cel no faig més que cantar i somriure, amb això en tinc prou per ser feliç.
  • Els teus àngels et cantaran, i et somriuran tots els dies i tu sentiràs el seu amor i seràs feliç.
  • I, com entendré el que la gent parli, si no conec l'estrany idioma que parles els homes?
  • Els teus àngels et diran les paraules més dolces i més tendres que puguis escolar i amb molta paciència i estimació t'ensenyaran a parlar.
  • I què faré quan vulgui parlar amb tu?
  • Els teus àngels t'ajuntaran les manetes i t'ensenyaran a resar.
  • He sentit que a la terra hi ha homes dolents, qui em defensarà?
  • Els teus àngels et defensaran, encara que els costi la vida.
  • Però estaré trist perquè no et veuré més, em sentiré molt sol.
  • Els teus àngels et parlaran de mi i t'ensenyaran el camí per tornar a la meva presència quan siguis gran, però jo sempre estaré al teu costat.
En aquell instant una pau immensa regnava en el cel, però jo, ja sentia veus terrestres i repetia suaument:
  • Déu meu ja me'n vaig, diga'm el seu nom, com es diuen els meus àngels?
  • Tan se val quin és el seu nom, tu els diràs "PARE I MARE".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada