Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 11 de maig del 2014

VIVIM ENVOLTATS DE CORRUPCIÓ

En mig del debat Catalunya-España, què millor que poguéssim anar amb la cara ben alta, de gent NETA, de confiança, però és envà, cada dia et vas assabentant de més coses BRUTES, on són les nostres mans netes?... Si un dia som independents tot canviarà?... Impossible, aquesta lacra no la cura ningú, llavors què?...
 
Ja havia sentit xerrades i  vídeos de la germana Forcades sobre el tema de "cafeambllet", ho coneixeu?. Divendres va venir a Vic en una conferència del Fòrum de Debats, el periodista promotor d'aquesta moguda: Albano Dante Fachin, vaig sortir més dolguda del que ja estava, voleu conèixer dades? Entreu a "cafeambllet.com", temes :
 
  •  La premsa està en mans dels bancs i caixes.
  •  Silenci quan els rics no paguen impostos.
  •  Els noms dels poderosos no s'embruten.
  •  Catalunya paradís de la sanitat privada.
  •  Com administren els diners de la sanitat. (no farien falta retallades).
  •  Defensa dóna 700 mil € a un empresari indultat.
  •  La increïble història d'una família investigada per hisenda.
  •  Com paguem el diari "cafeambllet" amb tirada de 145.000 exemplars.
  •  Etc. etc. etc... us voleu enfadar més?  endavant doncs.
     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada