Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dijous, 16 de febrer del 2012

COM MILLORAR LA COMUNICACIÓ EN LA FAMÍLIA

T'ESTIMO: unes paraules que fan molt feliç, és sentir que algú et digui "T'ESTIMO". Ho fem sovint?, fes la prova, a qui sigui: a la teva parella, als pares, germans, fills...

T'ADMIRO: Tots tenim alguna qualitat o habilitat que mereix reconeixament. Tots en algun moment sentim la necessitat que se'ns reconegui quelcom. Ho fem ?

GRÀCIES: una necessitat bàsica de l'ésser humà és ser valorat. No hi ha millor manera d'agrair a una persona el que fa per nosaltres "dir gràcies és com regalar una flor".

PERDONA'M, EM VAIG EQUIVOCAR: no és gens fàcil de dir. No obstant això, quan cometem un error que ofengui o perjudiqui altres persones, ho hauríem de fer.

AJUDA'M, ET NECESSITO: Hem d'admetre la nostra fragilitat, si tenim un problema, fora l'orgull, demanem ajuda, és molt important.

T'ESCOLTO... PARLA'M DE TU: Quantes vegades hem dit a algun membre de la família "parla'm, t'escolto"  "Què et passa?". De ben segur que moltes vegades, però en podrien ser més. Molts problemes i malentesos es resoldrien amb més comunicació.

ETS ESPECIAL: és molt important fer saber als teus éssers estimats o bons amics quan signifiquen per tu.

MOLTES D'AQUESTES EXPRESSIONS LES DONEM PER FETES, PERÒ AGRADA SENTIR-LES.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada