Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

divendres, 10 de febrer del 2012

QUÈ ÉS UN AMIC?

L'AMIC INTERMITENT: És aquell que apareix de vegades, que passes temps sense saber-ne res, no s'hi pot comptar gaire, són amics insegurs.

L'AMIC DE PAS : És aquell amb qui simpatitzes durant una trobada o un viatge, hi ha poques possibilitats de tornar-lo a veure, generalment anotem la seva adreça, alguna trucada, alguna carta (avui potser un correu), però amb el temps l'oblidem.

L'AMIC RETROBAT : un amic llunyà i no del tot oblidat, en un moment fosc, el destí pot ser oportú, inesperat. Uns ulls plens de llum ens poden donar ànims i esperança, són velles amistats que es revifen amb força i bondat.

L'AMIC DESCONEGUT: Podem tenir encara amics per descobrir i que poden formar part del nostre futur i pot ser un nou i bon amic, una nova i gran amistat.

SEGONS EL PETIT PRÍNCEP: un amic és algú que t'hi trobes bé al seu costat, que cada dia tens més ganes de veure'l i parlar-hi. També ens diu que la gent avui tot ho compra a les botigues, però que no hi ha botigues que en venguin, per això en tenim pocs D'AMICS, en canvi si, podem tenir molts coneguts i companys.

QUÈ ÉS UN AMIC?: És algú que et dóna la llibertat de ser tu mateix. No t'exigeix que facis això o allò, ni pretén que siguis millor o pitjor. Quan estàs amb ell, pots dir tot el que penses sense por d'expressar el que ets.

Ell entén aquestes contra diccions pròpies de la naturalesa, cosa que d'altres critiquen. Amb ell pots respirar lliurament. Pots confessar-li les teves petites vanitats, els defectes, fins les actituds més absurdes.

Quan li aboques aquestes impureses, es perden en l'oceà blanc de la seva lleialtat. Ell et comprèn, no has d'anar amb miraments, no passa res perquè sempre està amb tu. Pots plorar i riure amb ell, en tot veu i sap com ets, en una paraula T'ACCEPTA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada