Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dijous, 20 de desembre del 2012

BALANÇ SATISFACTORI 

El mes de febrer del  2012 vaig obrir aquest bloc amb un escrit sobre la felicitat, hi porto entrats 170 temes molt variats,  estic molt contenta de les visites que he rebut, i el més curiós és que avui  dia 20 del 12 de l'any 2012, m'ha arribat la visita 2012, quines coses veritat?
 
Una que és catalana i que imaginava arribar a més gent propera, resulta que un nombre molt elevat de visites són de Rússia, EUA, Israel, Letònia, Polonia, Alemanya..., qui m'havia de dir que a la tardor de la meva vida podria arribar a gent de tot el món.
 
GRÀCIES, moltes gràcies, espero haver trobat persones amb les mateixes inquietuds que jo, us puc assegurar que en sóc una seguidora més, ja que molts dels temes me'ls torno a llegir moltes vegades.
 
Bé doncs, de tot cor us desitjo UNES BONES FESTES  i espero que el proper any 2013 ens sigui millor a tots, especialment a la gent que es troba sense treball o amb poca salud.
 
                                                PAU, AMOR I FELICITAT         Maria
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada