Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 2 de desembre del 2012

HEM ENCETAT EL DESEMBRE,  S'ACOSTA NADAL

POEMA: El Poblet d'alta muntanya, rodejat per la natura, sembla que el temps s'hi detura i en el bell cor de l'hivern, en mig de la neu i el gebre, ens sol venir al pensament l'ambient del rústic pessebre.
 
És el primer Nadal del meu bloc i tinc molt de material en el meu arxiu amb ganes de compartir amb vosaltres. Així doncs, aquest mes podreu trobar missatges humans i solidaris relacionats amb aquestes festes, espero que us agradin.
 
No seran temes de religió, sinó com sempre de reflexió. També donar-vos a conèixer que és el segon Nadal que la ninotaire Pilarin Bayés i jo, imprimim un dossier solidari a benefici dels dos menjadors d'acollida de Vic "CÀRITAS I EL TUPÍ".
 
Si algun de vosaltres és de Vic o Comarca, el podreu trobar en alguns llocs  de Vic, també en una paradeta que tindrà Càritas a partir del mercat de Sant Nicolau (mercat medieval)a la plaça major, just  a la primera volta al costat del rellotge.
 
El seu preu és de 3€, el podeu fer servir com a regal solidari a les vostres amistats i coneguts, al mateix temps ajudareu a les dues entitats abans esmentades. GRÀCIES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada