Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dimecres, 28 de març del 2012

FER ZAPPING

Tots sabem que el zapping és el canvi de canal de la televisió. Podríem dir que s'ha convertit en una addicció i això potser és un element més que ens ha marcat en molts aspectes de la vida. Podríem dir que anem sempre amb el comandament a la mà. 

Heu parat a pensar que de vegades quan parlem amb una persona, al cap de poc ja ens cansem i necessitem que en vingui una altre? Que abans anàvem a un bar, ara la gent va de bars?. Que amb el cotxe o moto canviem de lloc contínuament?. Que en les converses també canviem de tema amb la mateixa freqüència?.  No cal dir en les eleccions polítiques, sovint es canvia de partit com de jaqueta i finalment a nivell matrimonial, amb tot el respecte, també podríem parlar de zapping.

En el televisor de vegades fins i tot és saludable, el perill és que visquem contínuament en actitud de zapping, és a dir que anem com les papallones de flor en flor sense aturar-nos enlloc, que ens és difícil concentrar-nos, aprofundir en les coses, de ser més constants i potser més "fidels".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada