Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dimarts, 28 d’octubre del 2014

L'ÉBOLA ES POT CURAR

És llàstima que no pugui penjar aquí els powers que rebo (no en sé), us en faig un esbós. Mireu si algú us el pot passar o doneu-me el vostre correu i ho faré jo, val la pena conèixer aquestes INJUSTÍCIES.

La germana Teresa Forcades, torna amb un "vídeo censurat" a insistir en culpar a les farmacèutiques en aquesta trista i preocupant epidèmia de l'ébola. En el mateix correu i figura un segon vídeo de Josep Pàmies, entre els dos ens donen les raons del perquè no es pot subministrar als malalts aquest senzill i econòmic tractament.

Segons ells "l'ébola es pot curar" i prou ràpidament, però és una cosa molt barata i no seria beneficiosa per les farmacèutiques. Es tracta d'un producte anomenant MMS "diòxid de cloro", allà n'explica la seva elaboració.

Aquest producte segons estudis també "censurats", podria també curar la Malària i altres enfermetats, però no està permès perquè...???

QUINA IMPOTÈNCIA.     QUANTES INJUSTÍCIES.

Segons algunes veus, convé que morin persones, es veu que som massa gent al món.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada