Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 9 de setembre del 2012

QUI ENGANYA A QUI?

Fins avui estava convençuda que la Generalitat ens deia la veritat. Que Catalunya aportem a l'Estat més del que rebem, en una paraula que som Solidaris.

Ahir i a les portes de la gran "marxa, manifestació", el que en vulguem dir, ens surt un senyor Extremeny dient que els diners que demanem sortiran de les butxaques d'ells i de la resta d'Espanya, com quedem?
 
QUI ENGANYA A QUI?
 
Penso que ha estat la gota que ha fet vessar el vas. Jo em pregunto:
 
El senyor Rajoi o qui sigui del Govern no ha arribat l'hora de que hi digui alguna cosa?
Com es poden permetre aquestes paraules? Què els expliquen a la resta de Presidents Autonòmics? Mentides i més mentides?...
 
Anant de bona FE, i si no trobem solucions pel Pacte Fiscal o la Independència (que de moment és el més segur), els demanaria almenys que tinguessin la amabilitat d'explicar a la resta d'Espanya la veritat de la nostra economia.
 
Que deixin d'una vegada de criticar-nos i descarregar sobre Catalunya aquest ODI i que ens coneguin i valorin d'una vegada per totes.  
 
L'ODI i el RANCOR que els diferents governs al llarg de la història han sembrat entre Catalunya i la resta d'Espanya han fet més mal que qualsevol arma de foc. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada