Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dissabte, 10 d’agost del 2013

LOTERIA - SOLIDARITAT

És trist que per destinar una part de la loteria a la solidaritat hagi de ser impulsant a la gent a l'ambició de guanyar més diners, no per l'acte de ser solidari. Qui comprarà loteria no serà amb l'idea d'ajudar, sinó pensant en tenir sort.
 
Si d'aquests ingressos en quedarà un 30% per ajudar crec que han dit a nens i nenes, ens podem imaginar que la mateixa gent col·laborés amb una butlleta SOLIDARIA d'aquests 5€ (una ben petita aportació que gairebé tothom pot fer), serien NETS per aquesta causa, podríem donar el 100% d'ajuda, quina meravella.
 
De seguir el món com avui, cada dia hi haurà més persones amb problemes, ens hem d'anar mentalitzant que en el futur hem d'aprendre a compartir els que per sort (no som rics, però tenim el plat a taula), llavors què farem, anirem inventant LOTERIES?
 
Reflexionem, possiblement que els nostres 5€ aniran a parar a butxaques que no els farà cap falta (potser alguns si que els anirà bé), però qui més ho necessita, tampoc tindrà diners per comprar butlletes.
 
Si, veritat, heurem aportat una petita part, però això és educar per la solidaritat?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada