Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dissabte, 15 de juny del 2013

RECULL DE PENSAMENTS (8)

  • Sóc el que sento i no pas el que voldria ser o el que penso que sóc.
  • Encomanar il·lusions, entusiasme i ganes de viure, és tasca de persones amb majúscules.
  • L'alegria comença quan deixes de buscar la teva pròpia felicitat i procures la dels altres.
  • Al mirar per la finestra, un sols veu fang, l'altre estrelles, tot depèn de com mirem les coses.
  • Podràs oblidar la persona que t'ha fet riure, però mai oblidaràs a la persona que t'ha fet plorar.
  • El desordre esmorza amb l'abundància, dina amb la pobresa, sopa amb la misèria i dorm amb la mort.
  • Vivim en una societat on gairebé res és gratuït, no obstant, la felicitat es troba en la gratuïtat, en donar-se a canvi de res.
  • Estudia i preparat com si haguessis de viure sempre, però viu com si haguessis de morir demà.
  • No facis apostes si saps que guanyaràs, és de massa viu, i si no ho saps és de massa tonto.
  • La mort és una costum de la vida. En les guerres aquesta costum passa a ser un vici.
  • Els homes superficials tracten d'omplir el seu temps, els més assenyats l'utilitzen.
  • Prudència és saber distingir les coses que es poden desitjar de les que s'han d'evitar.
  • La felicitat no consisteix en fer el que ens agrada, sinó en fer que ens agradi el que hem de fer.
  • Un home no s'ha d'avergonyir mai de reconèixer que s'ha equivocat, és com dir que avui és més savi que ahir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada