Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dissabte, 9 d’agost del 2014

REPARTIR-NE  LES SOBRES

Qui no ha sentit o llegit alguna vegada la multiplicació dels pans i els peixos i del que encara en va sobrar? Ens han ensenyat que va ser un miracle, quan en realitat els evangelis són com contes explicats als adults, comparances, metàfores.
 
Igual passa amb el nostre COR està ple de coses que no consumim, ben racionat de ben segur ens sobre de tot, però ens capfiquem tant amb les llibretes dels bancs, amb la roba que omple els nostres armaris, en les coses de la nevera que massa sovint hem de llençar per caducitat, que no ens dóna temps a pensar en la realitat de la vida, vegem-ne uns exemples:
 
PACIÈNCIA: quantes vegades estem tips de tantes i tantes coses, ens cal guardar-ne pel marit, els fills, els avis.
 
ALEGRIA. tots tenim tristeses i amargors, però segur que en guardem de sobres per compartir amb gent que encara viu amb més tristeses i angoixes que nosaltres.
 
TEMPS: quanta gent pateix cada dia la seva solitud, malalts per visitar, residències amb gent que els van poc a veure, regalem una mica del nostre temps.
 
BONDAT: Sempre ens han ensenyat a veure lo negatiu que hi ha en nosaltres, t'adones de la bondat que hi ha dins teu?. Regala paraules d'afecte, un gest que faci sentir millor algú.
 
AMOR: no el malbaratem, hi ha molta gent que mor de FAM, però també n'hi ha que van morint poc a poc per manca d'amor.
 
QUE ET SEMBLA?, obrim calaixets del nostre COR i fem-ne sortir les sobres?
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada