Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

divendres, 25 de desembre del 2015

ELS NENS DEL MÓN VOLEM LA PAU

El món és la casa de més de set mil milions de persones, nosaltres els infants i joves representem la meitat dels habitants del planeta, ben aviat si ens deixen viure i no ens maten en alguna guerra, serem els hereus d'aquesta terra, n'haurem de tenir cura, intentar guarir-la per tal de què quan sigui l'hora, la puguem llegar als nostres fills.
 
Demanem als dirigents del món que es comprometin a destruir les seves armes, les bombes... Tot això és un joc de bojos i no fa més que empènyer cap a les guerres, nosaltres volem la PAU, tenim moltes ganes de viure.
 
Quan fem el pessebre no hi posem soldats, ni tampoc canons que escupen metralla, ni bombes que cauen causant moltes morts.
 
Al nostre pessebre hi volem gent de pau com els humils pastors de les contrades, gent de cor senzill que l'Infant espera.
 
Si el món fos un pessebre com el que sempre fem, FELIÇ tothom viuria i plens d'amor diríem:
 
QUE AQUEST NADAL ENS PORTI LA PAU.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada