Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 3 de juny del 2012

5 DE JUNY DIA DEL MEDI AMBIENT

Hi ha moltes maneres de protegir el medi, aquesta setmana tanquem una activitat a les escoles de Vic - Gurb i La Guixa, ha estat un acte SOLIDARI - HUMÀ i  de RECICLATGE.

La mainada juntament amb les seves famílies han fet possible recollir dues tones (2000 quilos aproximadament) de TAPS DE PLÀSTIC, un material que podrà tenir una segona vida.

Al mateix temps donaran l'import de la seva venda a un acte SOLIDARI, a una nena la SARA, que tens molts de problemes econòmics i de salut. La propera setmana sortirà un reportatge en tots els mitjans de comunicació de VIc-Osona. Una representació de cada escola farà entrega a la SARA d'un val amb l'import recollit.

I al mateix temps haurà servit a tots els jovenets d'aquestes escoles per valorar la seva sort, en poder gaudir d'una bona salut, mentre la SARA, degut a uns problemes després de poques hores del seu neixament, ha quedat amb malformacions a tot el seu jove cos.

Amb aquests diners serà la primera aportació a un seient adaptable per el seu cotxe. Amb això volem encoratjar a que molta més gent i escoles s'adhereixin a la causa, si no és ara, SI el proper curs. Per aconseguir els diners d'aquesta ajuda, fan falta més de 20 tones de TAPS de PLÀSTIC, un senzill acte que no costa diners i AJUDA també AL MEDI AMBIENT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada