Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dissabte, 14 de setembre del 2013

ON ÉS LA VERITAT ?

BUSCO: la veritat no és ni teva ni meva, exiteix, es passeja per la vida, vesteix roba diferent, jo la busco i espero trobar-la.
 
ESCOLTO: el que es diu, el que altres afirmen, hi ha qui se n'apropia i hi ha qui la vol compartir. Com saps si una cosa deu ser certa? 
 
VISC: la meva vida, la que vull viure, la vull sencera, neta feliç, la vull compartir...
 
SOMIO: un món nou, un món on la veritat sigui com el sol. És un somni ja viscut, compartit.
 
TINC: em miro les butxaques, quant tinc? Què tinc? Em miro les mans, em miro el cor, em miro al mirall, miro al meu entorn i penso AIXÒ TINC JO.
 
EXPERIMENTO: experimentar és observar, assajar, actuar, buscar, assolir, assaborir i recordar, és atrapar la vida que m'han donat, experimentar és viure de debó.
 
GAUDEIXO: cada dia vaig creixent i pas a pas vaig aprenent. Gaudeixo de cada moment, de cada acció del camí i sobretot fins el final del recorregut.
 
PARLO: parlo, crido, vocifero... Demano, la veritat si us plau, ja en tinc prou de mentides, n'estic cansat d'enganys.
 
SÓC: fals, artificial, trampòs, potser només disfressat i enganyòs. NO. Aquest no sóc jo. Vull ser honest, fidel, lleial, vull ser una persona de veritat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada