Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

divendres, 16 de novembre del 2012

REFRANYS RELACIONATS AMB LA VIDA

  1. Estarem massa temps morts, per no aprofitar cada moment de vida.
  2. El valor d'una vida no rau en la durada, sinó en el contingut.
  3. Tothom vol arribar a vell, però ningú vol ser-ho.
  4. Qui no valora la vida, no se la mereix.
  5. No es que tingui por de morir-me, només és que no vull ser-hi quan passi.
  6. La vida és allò que passa mentre estàs fent altres plans.
  7. Els anys arruguen la pell, però renunciar a l'entusiasme arruga l'ànima.
  8. El cos si el tractem bé, pot durar tota una vida.
  9. Mira enfora sense por, et veuràs millor per dintre.
  10. La grandesa d'una vida es mesura per la capacitat de donar-se.
  11. En el fons de nosaltres mateixos sempre tenim la mateixa edat.
  12. El millor de la vida és el present, el passat i el futur.
  13. El futur té molts noms: pels dèbils, allò inabastable; pels temorosos, allò desconegut, pels valents, una oportunitat.
  14. Hi ha tres tipus de persones: aquelles que es preocupen fins a la mort, aquelles que treballen fins a morir i les que s'aburreixen fins a la mort.
  15. Algunes persones enfoquen la seva vida de manera que viuen amb entremesos i guarnicions, el plat principal mai el tasten.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada