Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dimarts, 6 de novembre del 2012

TU DECIDEIXES


Avui passejant pel jardi he descobert que els arbres, arbusts i flors s'estaven morint.
Diuen que és bo parlar amb les plantes i així he començat les entrevistes.

EL ROURE.- Estava trist ell volia ser tan alt com el pi, estava molt angoixat.
EL PI.- Gairebé tombat, decaigut, perquè no podia donar fruits com els ceps.
EL CEP.- Es volia morir, ell hauria volgut tenir flors com els rosers.
LA ROSA.- També plorava, ella volia ser alta i sòlida com el roure.

Enmig de tots he descobert una planta LA MADUIXA, florida i fresca com mai, jo que li pregunto: com és que creixes saludable aquí, on tot el jardí està moix i decaigut?
 
No ho sé, potser és que sempre vaig suposar que quan em vas plantar volies maduixes. Si haguessis volgut un castanyer o una clavellina, bé que els hauries plantat i  des d'aquell moment vaig dir: "Intentaré ser la millor maduixa".

ARA ÉS EL TEU TORN AMIC LECTOR: Ets aquí per contribuir amb les teves qualitats, senzillament mira't a tu mateix, no hi ha possibilitat de que siguis una altra persona. Ets tu i pots florir, alegrar-te i gaudir amb els dons que has rebut, o bé pots pansir-te com aquestes flors mirant sempre amb enveja com són els altres. TU DECIDEIXES.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada