Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 21 d’abril del 2013

RECULL DE PENSAMENTS (6)

Dia 22 entro el tema 222, tinc una mania especial amb el nº 2.

  • Mai es troba sol qui va acompanyat dels pensaments.
  • El desig sol ser una urgència incontrolable.
  • A la joventut aprenem, a la vellesa entenem.
  • Entre el poc i el molt hi ha la prudència.
  • Els nens necessiten més models que crítics.
  • Si separem el tu del jo, no podrem dir mai nosaltres.
  • La riquesa consisteix molt més en gaudir que en posseir.
  • Aquells que s'escolten massa, no poden sentir la veu dels altres.
  • Els grans genis comencen les coses, però el treball de molta gent les acaba.
  • Ens obsessiona més un gra al nas, que el fet de que mori tanta gent de FAM.
  • Saber i acceptar que un té suficient, és ser ric.
  • Som tots tan limitats, que creiem sempre que tenim la raó.
  • La confiança en si mateix és el primer secret de l'èxit.
  • Quan més buit és un cor, més pesa. La pitjor presó, és un cor tancat.
  • L'orgull exigeix vassalls, no col·laboradors.
  • No obreu malament i el mal no existirà.
  • Viure només de records, no és viure.
  • Has tingut èxit a la vida, ara intenta fer de la teva vida un èxit.
  • L'amor és l'única cosa que creix quan es reparteix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada