Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 14 d’agost del 2016

NENS I NENES DEL MÓN

Si heu llegit el tema anterior de "Vendidas al mejor postor" i en l'apartat "Injustícies"  si us interessa podreu anar seguint amb diferents temes relacionats amb el món de l'infància i en les seves vides que no són com les dels nostres menuts. Si teniu néts seria bo els expliqueu aquestes vivències i que puguin valorar el lloc on han nascut.

PROPERS TEMES, VIVÈNCIES REALS:

La Waris "Somàlia" va patir l'ablació  10 anys
L'Steevans obligat a ser nen soldat 14 anys
La Nayud obligada a casar-se  10 anys
L'Iqbar treballant en el món de les catifes  7 anys
L'Amin entre el 5 i 8 anys vivint als carrers
En Sianua treballant per extreure "El Coltan" al Congo 9 anys
L'ASHA MIRÓ arribada a Barcelona Història d'una adopció  7 anys
La Latifa a Kabul 16 anys amagada sota un Xadri.
La Malala història recent Premi Novel de la Pau  10 anys
En Maphud "El fill del desert" adoptat a Barcelona 12 anys.

TOTS ELLS a més d'aquests problemes, amb l'agravant de la pobresa.
AVUI JA TENEN UNA COLLA D'ANYS MÉS i les seves vides millorades.

Són històries que he llegit al llarg d'un temps i que m'agradaria compartir, sobretot valorar la nostra vida:  patim molt per la crisi, la política, la manca de valors, hem passat gana? hem patit alguna d'aquestes injustícies?... Siguem agraïts.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada