Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

diumenge, 27 de gener del 2013

EL TECLAT D'UN IPAD i el d'una HISPANO OLIVETTI

Aquí al costat dret del meu bloc figuren els que jo segueixo, si cliqueu "M'agrada el patchwork", que és de la meva filla, podreu veure una foto amb el contrast de l'Ipad i de una de les primeres màquines d'escriure de que vaig disposar, la guardem de record, entre una i l'altra uns 100 anys de diferència, ja que han estat elles, qui m'han donat feina gairebé tota la meva vida.
 
En la presentació ja explico que sóc més coneguda com la "Maria de màquina", van ser molts anys de la meva vida ensenyant aquest aprenentatge, abans "MECANOGRAFIA" amb màquines manuals, fins acabar els darrers temps de treball actiu amb ordinadors, "ORDINOGRAFIA", però la posició de les lletres  segueix essent la mateixa. Us puc dir que els meus dits estan enganxats al teclat, no passa dia que no hi dediqui un temps, és un exercici molt bo per a ells i més si una vegada esbogerrats pots expressar els pensaments, abans en un paper, ara en una pantalla. 
 
Si seguiu observant el bloc del patchwork podreu veure que la Montse és molt manetes (com a Joví, el seu treball és molt diferent) i no gràcies a mi, sinó a les seves iaies, jo no he estat mai afeccionada a les labors. També podreu conèixer les meves nétes, sempre els està fent novetats que descobreix per mitjà de aplics i robes boniques.

Un bloc més dels que segueixo és de la meva cosina Marta de puntes al coixí, ella és la més manetes, ara està fent meravelles amb fils de plata i or confeccionant "joies" al coixí, us recomano hi doneu una ullada. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada