Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

dimarts, 27 de març del 2012

EL MÓN ESTÀ MALALT

La "Mafalda" (dibuix de còmics), té la bola del món estirada en un llit d'hospital, està en observació, que li fa mal?

No posaré xifres, és difícil, però són bilions les que gastem al món en ARMAMENT. Sembla que hem perdut el cap, si ho comparem amb la realitat de la "nostra crisi" i la misèria que es viu en molts indrets del nostre planeta, hauríem de restar esgarrifats i avergonyits.

Sabem en aquests moments quants països estan en conflictes o guerres? Com paguen les armes? Quants morts a causa de la violència cega de qui utilitza aquests aparells, que són una important font d'ingressos de les fàbriques que les proporcionen?

El món està malalt, ningú pot estimar amb una arma a la mà. Es va començar a fabricar-ne per poder-se defensar, després es va continuar fabricant per poder continuar venent, això donava molts beneficis i llocs de treball. Més tard hem arribat a fabricar "guerres" per poder vendre més armes.

Sabem qui són els propietaris d'aquestes fàbriques? Hem de tenir present que els diners d'aquest negoci colossal, són amarats d'odi, de sang i de mort.

Perquè no començar a retallar en ARMAMENT? 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada