Dades personals

La meva foto
Vic, Osona
Hola, benvinguts, Em dic Maria Gil, sóc una dona jubilada però amb moltes inquietuds i somnis encara per realitzar, d’aquesta etapa que ara em toca viure, jo en dic “la joventut de la vellesa”. Des de sempre els meus dits han estat enganxats a un teclat, primer de màquines d’escriure, sóc més coneguda com “la Maria de màquina”, puc dir que a milers de joves i no tant joves els he encomanat l’art de dominar un teclat, aquell aprenentatge que se’n diu MECANOGRAFIA. Aquest any es veu que m’he portat molt bé i els Reis de casa, “els meus fills” m’han regalat un ordinador nou i l’entrada a Internet, amb la condició que m’havien d’obrir “El meu bloc” a fi de poder transmetre una inquietud que ha estat sempre la meva assignatura pendent: i és per mitjà de temes amb continguts humans, solidaris... ajudar a despertar sentiments que de vegades tenim un xic adormits, així doncs , ara els treure del calaix i els podré compartir amb qui pugui estar-hi interessat.

divendres, 2 de març del 2012

SENYALS DE TRÀNSIT      COM APRENDRE A CONDUIR LA NOSTRA VIDA

STOP - para't, pensa que fas i que no fas, els dies passen de pressa i no tornen.

ROTONDA - No passis ànsia en donar voltes quan calgui per defensar la veritat, recorda que la persistència de l'aigua pot foradar la pedra.

ENCREUAMENT - Deixa que en el teu camí s'incorporin persones, seràs més feliç.

DESNIVELL- No et desanimis quan la vida se't fa costa amunt o costa avall. És qüestió de posar el fre de la paciència i la vitamina de l'audàcia.

PROHIBIT EL PAS - Quan tinguis de dir NO, que sigui un NO convençut i meditat.

DIRECCIÓ OBLIGATÒRIA - Si creus que has de canviar de direcció per assolir la felicitat, que res t'impedeixi de girar en sentit contrari, però recorda que no sempre el camí que ens indiquen és el que més ens convé.

AUTOPISTES - Si t'ofereixen camins ràpids per assolir el poder, la fama o la riquesa, valora els riscos que això comporta. Tot el que va massa de pressa, també marxa ràpidament.

PROHIBIT ADELANTAR - Procura no posar en perill altres persones amb els teus capricis o mals procediments. Jugar amb les persones implica el risc de perdre amics i esdevenir sol.

PERILL DE FOC -Hi ha persones que són capaces de maltractar-ho tot, procurem sempre construir, mai destruir. Pot fer més mal un llumí que una gran llum.

PERILL DE RELLISCADES - L'enveja i la mentida són sempre terrenys perillosos, en que sovint  podem caure, procurem conduir la vida amb prudència.

BADEN -La vida és un camí de roses i també d'espines, hem de saber agrair les coses bones que vénen al nostre encontre i plantar cara als contratemps.

LLUMS LLARGS .Si penses que en la teva vida tot és foscor, demana ajuda que et facin veure clar, de vegades no podem nosaltres sols.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada